2015/2016

Jesteś tu: » Aktualności » 2015/2016

Kolejny rok szkolny już za nami. 24 czerwca 2016r. odbyło się uroczyste zakończenie roku szkolnego 2015/2016.

Uroczystość tradycyjnie rozpoczęła się mszą św. w kościele parafialnym, którą odprawił w intencji uczniów i wszystkich pracowników Zespołu Szkół Publicznych w Ulhówku ksiądz Stanisław Tymosz. Druga część uroczystości miała miejsce na placu przedszkolnym, gdzie zgromadzili się uczniowie, dzieci przedszkolne, nauczyciele i rodzice. W uroczystości uczestniczyli: przedstawiciel Samorządu Gminy Ulhówek pani Alicja Konefał – Pilip oraz przedstawiciele Rady Rodziców: pani Agata Szeliga i pan Tomasz Mielniczuk.

Zakończenie roku szkolnego
czytaj więcej

Kiedy coś się w życiu zmienia,
Kiedy coś się w życiu kończy
Zerknij wtedy znów za siebie
Popatrz, co cię jeszcze łączy.

Tradycją w naszej szkole jest wieczorek pożegnalny absolwentów Szkoły Podstawowej im. S. Staszica w Ulhówku.  Uroczystość ta zawsze  jest wyjątkowa, ponieważ szóstoklasiści po raz ostatni spotykają się z nauczycielami i kolegami klas młodszych.  W tym roku na tą okoliczność uczniowie pod kierunkiem wychowawczyni pani Danuty Jaśków  przygotowali humorystyczny montaż słowno – muzyczny „W drogę”.

Zakończenie klasy szóstej
czytaj więcej

8 czerwca 2016 r.  dzieci z Gminnego Przedszkola w Ulhówku gościły na "Kolorowym Ranczo" w Łabuniach. Podczas pobytu w tym niezwykłym miejscu, dzieci dowiedziały się, jak dawniej w domowych warunkach robiono ser, masło oraz zsiadłe mleko, wspólnie z gospodynią przygotowały produkty na ciasto drożdżowe, które już sprawną ręką wyrobiła sama gospodyni. Dzieci na drugie śniadanie zjadły przepyszne kanapki z kozim serem oraz ekologicznym szczypiorkiem i rzodkiewką. Mogły napić się świeżego mleka od kozy, albo wody z miętą, cytryną i miodem. Atrakcje były różnorodne, dzieci obserwowały zwierzęta: owieczki, kózki, świnki wietnamskie, świnki morskie, króliki, różnorodne ptactwo domowe, a gwiazdą przedpołudnia był kucyk Kuba.

Kolorowe Ranczo

2 czerwca wczesnym rankiem wyjechaliśmy na wycieczkę Ojców-Kraków. Zaczęliśmy od spotkania z przewodnikiem w Ojcowskim Parku Narodowym. Tam podziwialiśmy ciekawe miejsca i cudowne ostańce: Maczugę Herkulesa, Igłę Deotymy oraz Bramę Krakowska. Doliną Prądnika doszliśmy do Groty Łokietka. Mimo deszczowej pogody bawiliśmy się świetnie. Następnie pojechaliśmy do Krakowa i zameldowaliśmy się w hotelu.

Kolejnego dnia zwiedziliśmy Wawel, zobaczyliśmy Dzwon Zygmunta, Stare Miasto, Uniwersytet Jagielloński, Kościół Mariacki, Bramę Floriańską i Barbakan. Po obiedzie spacerowaliśmy po Starym Mieście, przy okazji kupując pamiątki. Na koniec robiliśmy zdjęcia przy Smoku Wawelskim.

Jesteśmy zadowoleni z wycieczki, będziemy miło wspominać ten czas.

Wycieczka Kraków - Ojców
czytaj więcej

W dniu tak pięknym i wspaniałym

życzymy Wam sercem całym,

dużo szczęścia, stu lat życia,

samych szóstek do zdobycia.